جدیدترین و آخرین اخبار سیاسی| خبرخوان سیاسی

Loading fehamnews خبر فهام
سیاسی

🔺 نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران 84

🔹 بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 1403/06/31 23:46
🔺 پورابراهیمی: بازار سرمایه تقویت شود

🔺 پورابراهیمی: بازار سرمایه تقویت شود 1

🔹 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت فعلی بازار سرمایه به هیچ عنوان قابل قبول نیست، گفت: از رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و همه مسئولان به خصوص بانک مرکزی انتظار کمک و تقویت بازار سرمایه را داریم.

 1403/02/25 13:48
🔺 نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است

🔺 نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است 4

🔹 فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش به پشتوانه جوانان ولایتمدار، آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی بوده و با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است.

 1403/02/25 13:01
🔺 دلخوش: توجه به بیمه تکمیلی فرهنگیان و بازنشستگان الزامی است

🔺 دلخوش: توجه به بیمه تکمیلی فرهنگیان و بازنشستگان الزامی است 6

🔹 نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما دوست داریم که دولت در امورات خود موفق شود و از همکاری دولت با مجلس یازدهم تشکر می‌کنیم.

 1403/02/25 12:52
🔺 رضوانی: مردم پیروز مطلق انتخابات هستند

🔺 رضوانی: مردم پیروز مطلق انتخابات هستند 1

🔹 یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیروز مطلق انتخابات مردم هستند و هیچکس حق ندارد انتخاب مردم را نادیده بگیرد، گفت: آن مقدار از کاهش مشارکت که ناشی از گلایه‌مندی‌های به حق مردم است، برای همه علاقه‌مندان به کشور موجب ناراحتی شده، اما غرب‌گرایانی که باعث و بانی این مسئله هستند، حق ندارند موعظه کنند و در موضع طلبکار ظاهر شوند، زیرا خودشان بدهکار این مسئله هستند.

 1403/02/25 12:39
🔺 شیخی: نتیجه خروج از ریل قانون آسیب و صدمه است

🔺 شیخی: نتیجه خروج از ریل قانون آسیب و صدمه است 5

🔹 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نتیجه خروج از ریل قانون آسیب و صدمه است، گفت: وای بر کسانی که از همین جملات سپری می‌سازند و تفاسیر خود را از قانون وسیله‌ای برای توجیه کارهای ناصواب خود کرده‌اند و به جای اجرای مرّ قانون بر مبنای سلایق شخصی عمل می کنند.

 1403/02/25 12:22
🔺 امیرآبادی: دولت بدون توجه به تخریب‌ها در حال خدمت به مردم است

🔺 امیرآبادی: دولت بدون توجه به تخریب‌ها در حال خدمت به مردم است 4

🔹 نماینده قم در مجلس با بیان اینکه دولت بدون توجه به حاشیه‌ها و تخریب‌های مخالفان داخلی و معاندان خارجی در حال خدمت به مردم است گفت: کارشکنی‌ها برای توقف خدمات نتوانسته دولت را از کارهای زیربنایی به خصوص در امور اقتصادی باز دارد.

 1403/02/25 11:55
🔺 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: جهش تولید در گرو راهبرد‌های تحولی است

🔺 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: جهش تولید در گرو راهبرد‌های تحولی است 6

🔹 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه جهش تولید در گرو راهبرد‌های تحولی است، گفت: جهش تولید نیازمند بسیج ظرفیت‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای و بسیج نظام آموزشی کشور با محوریت فرهنگ‌سازی تولید و تبیین مستمر دستاورد‌های مردمی‌سازی آن است.

 1403/02/25 11:43
🔺 بررسی لایحه کاهش ساعات کاری کارکنان دولت در هفته و افزایش تعطیلات آخر هفته در جلسه علنی امروز مجلس بی‌نتیجه ماند

🔺 بررسی لایحه کاهش ساعات کاری کارکنان دولت در هفته و افزایش تعطیلات آخر هفته در جلسه علنی امروز مجلس بی‌نتیجه ماند 4

🔹 بررسی لایحه کاهش ساعات کاری کارکنان دولت در هفته و افزایش تعطیلات آخر هفته در جلسه علنی امروز مجلس بی‌نتیجه ماند و ادامه رسیدگی به آن به جلسات آینده موکول شد.

 1403/02/25 11:31
🔺 ارجاع پرونده عملکرد سازمان حفاظت از محیط‌زیست به قوه قضاییه در خصوص استفاده از سوخت مازوت توسط نیروگاه‌ها

🔺 ارجاع پرونده عملکرد سازمان حفاظت از محیط‌زیست به قوه قضاییه در خصوص استفاده از سوخت مازوت توسط نیروگاه‌ها 4

🔹 نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد عملکرد سازمان حفاظت محیط‌زیست نسبت به استفاده سوخت مازوت توسط نیروگاه‌ها در راستای ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی را جهت رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع کردند در این گزارش تأکید شد که به منظور کاهش آلودگی‌های شدید هوا کمیسیون کشاورزی خواستار لغو مصوبه شورای عالی امنیت ملی انرژی و ممانعت از مازوت‌سوزی در کل کشور است

 1403/02/25 09:27
🔺 اصرار مجلس بر تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی دستگاه‌های اجرایی

🔺 اصرار مجلس بر تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی دستگاه‌های اجرایی 5

🔹 با اصرار نمایندگان مجلس بر مصوبه قبلی خود و در صورت اجرای طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، با کارکنان شرکت‌هایی که به صورت غیرمستقیم و تمام وقت در دستگاه‌های مربوطه مشغول به کار بوده در صورتی که مازاد بر نیاز نباشند قرارداد مستقیم بی‌واسطه موقت یکساله بر اساس مقررات قانون کار منعقد می‌شود.

 1403/02/25 09:14
🔺 ارجاع گزارش کمیسیون انرژی درباره اجرای ناقص قانون جمع‌آوری گازهای مشعل به قوه قضائیه

🔺 ارجاع گزارش کمیسیون انرژی درباره اجرای ناقص قانون جمع‌آوری گازهای مشعل به قوه قضائیه 5

🔹 نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون انرژی درباره اجرای ناقص تکالیقف قانونی مربوط به جمع‌آوری گازهای مشعل را به منظور سرزدگی به تخلفات رخ داده به قوه قضائیه ارجاع دادند.

 1403/02/25 09:03
🔺 نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین حرکت ماندگاری در تاریخ است

🔺 نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین حرکت ماندگاری در تاریخ است 7

🔹 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین حرکت ماندگاری در تاریخ است گفت: برگزاری این دادگاه همسو با اجرای عدالت و وظیفه ذاتی و اصلی قوه قضاییه است.

 1403/02/25 08:03
🔺 بازدید رهبر معظم انقلاب از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

🔺 بازدید رهبر معظم انقلاب از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 5

🔹 حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مدت ۳ ساعت از غرفه‌های مختلف کتاب بازدید کردند.

 1403/02/25 07:25

🔺 برگزاری آیین تکریم نیروی زمینی سپاه از معلمان در هفته کرامت 11

🔹 معاونت فرهنگی نیروی زمینی سپاه به پاس تجلیل از نقش و جایگاه ارزشمند آموزش و پرورش ، با برپایی آیینی از جمعی از معلمان و کارکنان اجرایی مدارس و خانواده های آنان تکریم و تجلیل کرد.

 1403/02/24 20:00
🔺 جنبش دانشجویی آمریکا از نتایج عملیات «وعده صادق» است

🔺 جنبش دانشجویی آمریکا از نتایج عملیات «وعده صادق» است 9

🔹 جانشین رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه جنبش دانشجویی آمریکا از نتایج عملیات وعده صادق است، گفت: زمانی اگر کسی در آمریکا درباره هولوکاست سوال می‌پرسید، مجازات می‌شد، اما امروز در دانشگاه‌های این کشور به زبان فارسی شعار ضد اسرائیلی سر می‌دهند.

 1403/02/24 19:52
🔺 ویدیو/ دیدار با کتاب‌خوان‌ترین رهبر دنیا

🔺 ویدیو/ دیدار با کتاب‌خوان‌ترین رهبر دنیا 10

🔹 ششمین روز نمایشگاه کتاب تهران با حضور مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد، ایشان در سه ساعته حضورشان در نمایشگاه به غرفه‌هایی مانند اطلاعات، خط مقدم، سخن و نگاه سری زدند و با تازه‌ترین نشرهای این فعالان حوزه کتاب آشنا شدند و با آن‌ها به صحبت نشستند.

 1403/02/24 19:49
🔺 طحان نظیف: اساساً یک قانون‌گذاری خوب از دل یک نظارت خوب می‌گذرد/ کار با تصویب قانون تمام نمی‌شود، بلکه تازه آغاز می‌شود

🔺 طحان نظیف: اساساً یک قانون‌گذاری خوب از دل یک نظارت خوب می‌گذرد/ کار با تصویب قانون تمام نمی‌شود، بلکه تازه آغاز می‌شود 9

🔹 سخنگوی شورای نگهبان در نخستین نشست فراکسیون گام دوم انقلاب با تاکید بر اینکه یک قانون‌گذاری خوب از دل یک نظارت خوب می‌گذرد، گفت: انباشت قانون و قانون‌گذاری زیاد نمی‌تواند یک وجه تمایز و برتری مجلس محسوب شود.

 1403/02/24 18:39
🔺 در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم

🔺 در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم 5

🔹 معاون رئیس جمهور گفت: در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در عرصه محیط زیست هیچ بن بستی نداریم و در حوزه مجوزها و مبتنی بر تکنولوژی کار را پیش می‌بریم و اگر شما صنعتگران و مجموعه اقتصادی کشور مبتنی بر آخرین یافته‌های علمی و شرایط محیطی گام بردارید، حتما محیط زیست شما را حمایت می‌کند.

 1403/02/24 18:21
🔺 پروژه انسداد مرزهای شمال شرق به خاطر امنیت بخشی مرزهای کشور است

🔺 پروژه انسداد مرزهای شمال شرق به خاطر امنیت بخشی مرزهای کشور است 7

🔹 فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انسداد مرزی در مرزهای شمال شرق کشور فقط به جهت حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: برای تمامی کشورهای همسایه احترام قائل هستیم، اینکه پروژه انسداد مرزی را در این منطقه آغاز کرده ایم به خاطر امنیت بخشی مرزهای کشور است.

 1403/02/24 18:11

🔺 سرلشکر سلامی: به هر تهدیدی در هر نقطه‌ عالم پاسخ می‌دهیم 9

🔹 فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات آمریکایی‌ها کند، گفت: اگر در هر نقطه‌ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.

 1403/02/24 17:44
🔺 ضرورت توقف کامل جنایات جنگی صهیونیست‌ها و مجازات عوامل نسل کشی در فلسطین

🔺 ضرورت توقف کامل جنایات جنگی صهیونیست‌ها و مجازات عوامل نسل کشی در فلسطین 9

🔹 رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل و جمعی از رؤسای سازمان‌های حقوقی بین المللی خواستار اقدام برای توقف کامل جنایات جنگی صهیونیست‌ها و محاکمه و مجازات عوامل نسل کشی در فلسطین شد.

 1403/02/24 16:57
🔺 کمیسیون اصل ۹۰: مستثنی شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات غیرقانونی است

🔺 کمیسیون اصل ۹۰: مستثنی شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات غیرقانونی است 4

🔹 سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ اعلامیه‌های صادر شده توسط وزارت صمت در خصوص استثنا قائل شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات را غیرقانونی تشخیص داد.

 1403/02/24 16:52

🔺 تقدیر مقام یمنی از عملیات وعده صادق ایران 6

🔹 قائم مقام وزیر فرهنگ جمهوری یمن گفت: ملت یمن قدردان عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران است لذا در شب اجرای عملیات، یمنی ها به خیابان آمدند و مراسم سنتی خوشحالی خود را اجرا کردند.

 1403/02/24 16:48
🔺 صفر تا صد ماجرای تعطیلی شنبه به‌جای پنج‌شنبه از زبان عضو هیئت رئیسه مجلس

🔺 صفر تا صد ماجرای تعطیلی شنبه به‌جای پنج‌شنبه از زبان عضو هیئت رئیسه مجلس 7

🔹 عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه ۳۶ تشکل اقتصادی درنامه‌‌های جداگانه‌ به رئیس مجلس خواستار تعطیلی «شنبه» به‌جای «پنج‌شنبه» شده‌اند گفت: جایگزین کردن تعطیلی شنبه بجای پنج‌شنبه یک تصمیم اصلاحی و امید بخش برای جامعه است.

 1403/02/24 16:32
🔺 کمیسیون آموزش مجلس: دست از سرکوب دانشجویان آمریکایی بردارید

🔺 کمیسیون آموزش مجلس: دست از سرکوب دانشجویان آمریکایی بردارید 6

🔹 کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی از مسئولین دانشگاه‌های آمریکا درخواست کرد تا رسالت علمی و اخلاقی خود را فراموش نکرده و دست از سرکوب دانشجویان بردارند.

 1403/02/24 16:29
🔺 بررسی عملکرد مجلس یازدهم؛ انگیزه سیاسی بر مسائل تخصصی غلبه نکند

🔺 بررسی عملکرد مجلس یازدهم؛ انگیزه سیاسی بر مسائل تخصصی غلبه نکند 11

🔹 تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن اقدامات مجلس یازدهم تاکید کردند که نباید در مجلس انگیزه سیاسی بر مسائل تخصصی غلبه کند.

 1403/02/24 15:43
🔺 ۳۱ اردیبهشت‌ماه؛ اولین جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم

🔺 ۳۱ اردیبهشت‌ماه؛ اولین جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم 11

🔹 عضو هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم گفت که اولین جلسه این فراکسیون دوشنبه هفته آینده با حضور بیش از ۲۰۰ منتخب مجلس آینده تشکیل خواهد شد.

 1403/02/24 15:25
🔺 بررسی عملکرد و چالش‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دیوان محاسبات

🔺 بررسی عملکرد و چالش‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دیوان محاسبات 9

🔹 عملکرد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در ادامه سلسله نشست‌های بررسی عملکرد شرکت‌ها توسط دیوان محاسبات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 1403/02/24 14:36

🔺 فرمانده کل سپاه: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد 10

🔹 سرلشکر سلامی در سفر یک روزه به استان سمنان و بازدید از طرح های عمرانی استان گفت: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت، امروز به دنیا در عرصه های مختلف به نمایش درآمده است.

 1403/02/24 13:54
سرخط خبر جدیدترین و آخرین اخبار سیاسی| خبرخوان سیاسی

تاریخچه خبر جدیدترین و آخرین اخبار سیاسی| خبرخوان سیاسی

تصاویر خبری جدیدترین و آخرین اخبار سیاسی| خبرخوان سیاسی
🔺 پورابراهیمی: بازار سرمایه تقویت شود
🔺 نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است
🔺 دلخوش: توجه به بیمه تکمیلی فرهنگیان و بازنشستگان الزامی است
🔺 رضوانی: مردم پیروز مطلق انتخابات هستند
🔺 شیخی: نتیجه خروج از ریل قانون آسیب و صدمه است
🔺 امیرآبادی: دولت بدون توجه به تخریب‌ها در حال خدمت به مردم است
🔺 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: جهش تولید در گرو راهبرد‌های تحولی است
🔺 بررسی لایحه کاهش ساعات کاری کارکنان دولت در هفته و افزایش تعطیلات آخر هفته در جلسه علنی امروز مجلس بی‌نتیجه ماند
🔺 ارجاع پرونده عملکرد سازمان حفاظت از محیط‌زیست به قوه قضاییه در خصوص استفاده از سوخت مازوت توسط نیروگاه‌ها
🔺 اصرار مجلس بر تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی دستگاه‌های اجرایی
🔺 ارجاع گزارش کمیسیون انرژی درباره اجرای ناقص قانون جمع‌آوری گازهای مشعل به قوه قضائیه
🔺 نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین حرکت ماندگاری در تاریخ است
popup