جدیدترین و آخرین اخبار سیاسی| خبرخوان سیاسی

Loading fehamnews خبر فهام
سیاسی

🔺 پخش زنده مراسم تنفیذ ریاست جمهوری؛ فردا ساعت 10 1

🔹 مراسم تنفیذ حکم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری از جانب رهبر انقلاب اسلامی، فردا ساعت 10 صبح (7 مرداد)، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 1403/05/06 09:05
🔺 شهدای سایت رادار سوباشی نام ارتش و پدافند هوایی را جاودانه کردند

🔺 شهدای سایت رادار سوباشی نام ارتش و پدافند هوایی را جاودانه کردند 2

🔹 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به مناسبت گرامیداشت شهدای سایت رادار سوباشی و نقش خطیر پدافند در طول دوران دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

 1403/05/06 08:45
🔺 حضور معاون رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه ترکمنستان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران

🔺 حضور معاون رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه ترکمنستان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران 3

🔹 معاون رئیس جمهورو وزیرامورخارجه ترکمنستان به منظور شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایران به تهران سفر می‌کند.

 1403/05/06 08:31
🔺 رئیس‌جمهور گامبیا: آرزو می‌کنم در دولت پزشکیان شاهد همکاری‌های موثرتر با ایران باشیم

🔺 رئیس‌جمهور گامبیا: آرزو می‌کنم در دولت پزشکیان شاهد همکاری‌های موثرتر با ایران باشیم 3

🔹 رئیس‌جمهور گامبیا طی پیامی با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب ایران ابراز امیدواری کرد در دولت مسعود پزشکیان روابط ۲ کشور بیش از گذشته تقویت شود. 

 1403/05/06 08:15
🔺 چند پیشنهاد ایمنی به پزشکیان

🔺 چند پیشنهاد ایمنی به پزشکیان 6

🔹 یک کارشناس ایمنی و حریق پیشنهادهایی را در حوزه افزایش ایمنی به دولت جدید ارائه و ابراز امیدواری کرد که از نظرات کارشناسان ایمنی نیز برای پیشگیری از حوادث و خسارات ناشی از آن بهره‌ گرفته شود.

 1403/05/06 06:51

🔺 رضایی نوشت: پیام تاریخی عملیات مرصاد چه بود؟ 14

🔹 فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس نوشت: عملیات مرصاد یک پیام مهم دارد، اینکه هرگاه دشمنان ایران از حمله به خاک ایران شکست خورده یا ناامید شده‌اند، به عوامل داخلی و منافقین پناه برده‌اند.

 1403/05/05 19:09

🔺 واکنش کنعانی به اتهام‌‌ اسرائیل علیه ایران درباره المپیک 15

🔹 سخنگوی وزارت خارجه، اتهامات و نفرت پراکنی های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه کشورمان درباره المپیک پاریس را تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه و فرار رو به جلو در برابر خشم و نفرت جهانی از جنایات جنگی این رژیم دانست.

 1403/05/05 18:24

🔺 پزشکیان: دلیلی ندارد وقتی حرف حقّی آمد، ما نپذیریم 8

🔹 رئیس‌جمهور منتخب گفت: تا زمانی که به یک تصمیم و یک هدف‌گیری نهایی نرسیده باشیم، می‌توانیم سلایق خودمان و افکار خودمان و جهت‌گیری‌های خودمان را داشته باشیم؛ امّا وقتی تبدیل به سیاست و قانون شد، اختلاف کردن و زیر میز زدن و نپذیرفتن، چیزی جز هرج‌ومرج ایجاد نمی‌کند.

 1403/05/05 15:52
🔺 پزشکیان: سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است

🔺 پزشکیان: سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است 13

🔹 رئیس جمهور منتخب گفت: ما سیاست‌های کلّی مقام معظّم رهبری را داریم؛ حتّی در این مناظرات و انتخابات هم می‌گفتم این سیاست‌ها چراغ راهنمای مسیر است و هدف ما را مشخّص می‌کند.

 1403/05/05 15:39
🔺 کدخدایی تاکید کرد: رأی دیوان بین‌المللی دادگستری، مهر تاییدی بر اشغالگری رژیم صهیونیستی

🔺 کدخدایی تاکید کرد: رأی دیوان بین‌المللی دادگستری، مهر تاییدی بر اشغالگری رژیم صهیونیستی 12

🔹 عضو حقوقدان شورای اسلامی طی یادداشتی که در الجزیره انگلیسی منتشر شده است به تحلیل رای اخیر دیوان بین‌المللی دادگستری پرداخته و نسبت به اتهام‌زنی اسراییل علیه گزارشگر ویژه ملل متحد در امور فلسطین اشغالی واکنش نشان داده است.

 1403/05/05 15:20
🔺 امام جمعه موقت تهران: کمیته‌ای برای شناخت و حل مشکلات تشکیل شود/ از روز اول کسی در مقابل دولت گارد نگیرد

🔺 امام جمعه موقت تهران: کمیته‌ای برای شناخت و حل مشکلات تشکیل شود/ از روز اول کسی در مقابل دولت گارد نگیرد 19

🔹 امام جمعه موقت تهران با تاکید بر لزوم همکاری قوای سه گانه برای پاسخ به مطالبات مردم، پیشنهاد داد: کمیته‌ای مشترک از قوای سه‌گانه برای شناخت موضوعات و مسایل کشور و هم‌افزایی برای رفع مشکلات کشور و مردم­ تشکیل شود.

 1403/05/05 14:24
🔺 خضریان: وزیر پیشنهادی خارجه حسن سابقه اجرایی در دستگاه دیپلماسی داشته باشد

🔺 خضریان: وزیر پیشنهادی خارجه حسن سابقه اجرایی در دستگاه دیپلماسی داشته باشد 9

🔹 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس با درک صحیح نقش وزارت خارجه در اجرای سیاست‌ها، خود را در انتخاب گزینه‌ای متناسب برای مدیریت این وزارتخانه مسئول می‌داند و معتقد است با مشارکت سازنده میان دولت و مجلس، باید هرچه سریع‌تر در جهت رسیدن به گزینه کارآمد اقدام کنیم که از حسن سابقه اجرایی در دستگاه دیپلماسی برخوردار باشد.

 1403/05/05 13:35
🔺 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: شهدای سایت رادار سوباشی با ایثار و رشادت بی‌بدیل حماسه‌ای عاشورایی آفریدند

🔺 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: شهدای سایت رادار سوباشی با ایثار و رشادت بی‌بدیل حماسه‌ای عاشورایی آفریدند 14

🔹 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: همواره شهدای سایت رادار سوباشی با ایثار و رشادت بی‌بدیل حماسه‌ای عاشورایی آفریدند و نام ارتش و پدافند را در تاریخ این مرز و بوم جاودانه کردنه‌ای عاشورایی آفریدندد و یقیناً موجب ثبت برگ زرینی در کتاب پرافتخار ارتش کشورمان شدند.

 1403/05/05 13:28
🔺 ارتش: هرگز اجازه سوءاستفاده به دشمنان قسم خورده ایران را نخواهیم داد

🔺 ارتش: هرگز اجازه سوءاستفاده به دشمنان قسم خورده ایران را نخواهیم داد 19

🔹 ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت پنجم مرداد، سالروز عملیات مرصاد و حماسه شهدای قهرمان پدافند هوایی در سایت سوباشی بیانیه‌ای صادر کرد.

 1403/05/05 13:07

🔺 صدیقی: همگان به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنند 20

🔹 خطیب جمعه موقت تهران گفت: رئیس‌جمهور، دومین شخصیت کشور است و باید همه از او توقع به‌جا و ممکن داشته باشند و آحاد ملت به وی کمک کنند؛ هم‌چنین تمامی قوا به قوه مجریه که در میدان است و مواجهه مستقیم با نیازهای مردم دارد، یاری دهد.

 1403/05/05 13:06
🔺 ویدیو/ واکنش کرملین به نقشه پنتاگون برای قطب شمال

🔺 ویدیو/ واکنش کرملین به نقشه پنتاگون برای قطب شمال 23

🔹 مدتی قبل وزارت دفاع آمریکا از سندی به روزرسانی شده درباره راهبرد این کشور در قطب شمال رونمایی کرد. در واکنش به این سند سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه گفته «جلوه‌های رویارویی و تقابل در این سند قابل مشاهده است، قطب شمال، منطقه‌ای استراتژیک برای مسکو است، پس با اتخاذ موضعی مسئولانه تلاش می‌کند تا قطب شمال به منطقه اختلاف و محل افزایش تنش تبدیل نشود» شدت‌گیری رقابت آمریکا با چین و روسیه در قطب شمال باعث بروز استراتژی جدیدی توسط پنتاگون شده است.

 1403/05/05 12:59
🔺 رئیس جمهور منتخب: ما باید در قبال همه ایرانیان با انصاف و عدالت برخورد کنیم

🔺 رئیس جمهور منتخب: ما باید در قبال همه ایرانیان با انصاف و عدالت برخورد کنیم 16

🔹 رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه «همه باید کمک کنیم»، گفت: ما یک جناح و دسته نبودیم بلکه به اینکه یک جناح و دسته باشیم معترض بودیم؛ ما می‌گفتیم «همه ایران»؛ ما وظیفه داریم که برای ایران و برای همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند بر اساس انصاف و عدالت برخورد کنیم.

 1403/05/05 12:32

🔺 بحث عفاف و حجاب ربطی به دولت‌ها ندارد 14

🔹 دبیر ستاد امر به معروف زنجان با یادآوری اینکه با همکاری سپاه یک سری از آموزش‌ها را نیز داخل استان داشتیم، تصریح کرد: در همین راستا ۵۰۰ نفر از بانوان در سه روز و به مدت چهار ساعت دوره‌های مهارت تذکر لسانی در زمینه عفاف و حجاب و مسائل روز را فرا گرفتند.

 1403/05/05 12:12
🔺 ابراهیمی: وزیر جهاد کشاورزی دولت چهاردهم باید بتواند اهداف برنامه هفتم را محقق کند

🔺 ابراهیمی: وزیر جهاد کشاورزی دولت چهاردهم باید بتواند اهداف برنامه هفتم را محقق کند 15

🔹 یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد: مهم ترین ملاک برای مجلس به منظور رای اعتماد به وزرای کابینه این است که توانمندی لازم برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه را داشته باشند.

 1403/05/05 11:00
🔺 پزشکیان: خون بی‌گناه هیچ‌گاه ظالم را رها نمی‌کند

🔺 پزشکیان: خون بی‌گناه هیچ‌گاه ظالم را رها نمی‌کند 14

🔹 رئیس جمهور منتخب در واکنش به حضور و سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا نوشت: نه جنایت کشتن مردم بی گناه و کودکان بی‌پناه را می‌توان نادیده گرفت و نه جنایتکار را می‌توان با تشویق ایستاده تطهیر کرد.

 1403/05/05 10:25
🔺 ایری: وزارت راه و شهرسازی نیازمند وزیری توانمند است

🔺 ایری: وزارت راه و شهرسازی نیازمند وزیری توانمند است 18

🔹 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فردی باید به عنوان وزیر راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود که از توانمندی های خوبی هم در حوزه راه و هم در حوزه شهرسازی برخوردار باشد.

 1403/05/05 09:56
🔺 مردمی‌سازی ساخت مسکن اولویت دولت باشد/ انبوه‌سازی عامل تشدید تقاضای سرمایه‌ای

🔺 مردمی‌سازی ساخت مسکن اولویت دولت باشد/ انبوه‌سازی عامل تشدید تقاضای سرمایه‌ای 18

🔹 محمد منان‌رئیسی، عضو کمیسیون عمران مجلس در یک برنامه تلویزیونی با نقد رویه موجود ساخت مسکن در کشور گفت: اخیرا متوجه شدیم که جمعی از کارشناسان که بین آنها شهردار کلان‌شهر، معاون وزیر و ... حضور دارند، نامه‌ای به رئیس‌جمهور منتخب نوشتند که در آن خواستار در پیش گرفتن سیاست غلط عمودی‌سازی شدند و راه‌های رهایی از وضع موجود در بازار مسکن را توجه به بافت فرسوده، عدم عرضه‌ زمین، کوچک‌سازی و ... دانستند. بنده از ریاست‌جمهوری محترم استدعا می‌کنم از به‌کار بستن سیاست‌های نادرست و از پیش شکست خورده اجتناب کنند.

 1403/05/05 09:09

🔺 روایت تلخ یک اقتصاددان از حواشی کمیته انتخاب وزرا 14

🔹 دوستی محقق دارم که سال‌هاست در زمینه‌ای کار می‌کند و شناخته شده است، دیروز می‌گفت به فاصله ۲۰ دقیقه سه نفر از منتخبین یکی از کمیته‌های "گزینش وزیر" تماس گرفته‌ند که چیزی به برسان که در مقابل کمیته ارائه کنیم!

 1403/05/05 08:52
🔺 ویدیو/ امروز زور «فرد رسانه» از رسانه‌های رسمی بیشتر است

🔺 ویدیو/ امروز زور «فرد رسانه» از رسانه‌های رسمی بیشتر است 16

🔹 حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با حضور در استودیو ایسنا، در مورد غزه و خیزش جهانی علیه اسرائیل و نقش رسانه‌های ایرانی و محور مقاومت در شرایط فعلی و همچنین شرایط حاکم بر فضای مجازی در داخل کشور به گفت‌وگو نشست.

 1403/05/05 08:00

🔺 واکنش مقام ارشد اطلاعات سپاه به تهدید ایران ازسوی اسرائیل 20

🔹 سردار تولایی گفت: نیروهای مقاومت یمن، عراق، فلسطین و حزب‌الله لبنان به خوبی نشان دادند که با صبر و درایت و بدون دستپاچگی عملیات‌های خود را انجام می‌دهند و این موضوع، آثار عملیات‌ها را افزایش داده و بافته‌های ذهنی غلط صهیونیست‌ها و آمریکایی را بهم ریخته است.

 1403/05/05 01:54
🔺 پزشکیان: خون بی‌گناه هیچ‌گاه ظالم را رها نمی‌کند

🔺 پزشکیان: خون بی‌گناه هیچ‌گاه ظالم را رها نمی‌کند 19

🔹 رئیس جمهور منتخب در واکنش به حضور و سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا تاکید کرد: نه جنایت کشتن مردم بی گناه و کودکان بی‌پناه را می‌توان نادیده گرفت و نه جنایتکار را می‌توان با تشویق ایستاده تطهیر کرد.

 1403/05/05 00:40

🔺 واکنش سرپرست وزارت‌ خارجه به تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ 19

🔹 سرپرست وزارت امور خارجه ایران، اقدام دولت آلمان در تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ را هدیه‌ای به افراط‌گرایان، خشونت‌طلبان و جریان‌های‌ حامی تروریسم دانست. 

 1403/05/04 22:12

🔺 خاطره سردار شریف از دشواری‌های روابط عمومی و مذاکرات 18

🔹 در پی اظهارات سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگوی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه معاون روابط عمومی سپاه پیرامون سختی‌های کار روابط عمومی و ذکر خاطره‌ای در این زمینه که به دلیل انتشار ناقص آن در برخی رسانه ها با واکنش‌هایی همراه شده است، متن کامل خبر مربوط به این بخش از سخنان وی به شرح زیر است .

 1403/05/04 20:02
🔺 ماجرای خاطره سردار شریف از دشواری‌های کار روابط عمومی و مذاکرات

🔺 ماجرای خاطره سردار شریف از دشواری‌های کار روابط عمومی و مذاکرات 16

🔹 سخنگوی سابق سپاه با بیان خاطره‌ای درباره یکی از اظهارات خود درباره لزوم افزایش قدرت موشکی ایران در میانه مذاکرات هسته‌ای، سختی‌های کار روابط عمومی را یادآور شد.

 1403/05/04 19:56

🔺 جلیلی و زاکانی از حضور در مناظره با زنگنه خودداری کردند 10

🔹 توییتر شبکه دانشگاه تهران اعلام کرد که جلیلی و زاکانی از حضور در مناظره با زنگنه در تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران (UTV) درباره موضوع "کرسنت" خودداری کردند.

 1403/05/04 19:41
سرخط خبر جدیدترین و آخرین اخبار سیاسی| خبرخوان سیاسی

تاریخچه خبر جدیدترین و آخرین اخبار سیاسی| خبرخوان سیاسی

تصاویر خبری جدیدترین و آخرین اخبار سیاسی| خبرخوان سیاسی
🔺 شهدای سایت رادار سوباشی نام ارتش و پدافند هوایی را جاودانه کردند
🔺 حضور معاون رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه ترکمنستان در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران
🔺 رئیس‌جمهور گامبیا: آرزو می‌کنم در دولت پزشکیان شاهد همکاری‌های موثرتر با ایران باشیم
🔺 چند پیشنهاد ایمنی به پزشکیان
🔺 پزشکیان: سیاست‌های کلی رهبر انقلاب چراغ راهنمای مسیر است
🔺 کدخدایی تاکید کرد: رأی دیوان بین‌المللی دادگستری، مهر تاییدی بر اشغالگری رژیم صهیونیستی
🔺 امام جمعه موقت تهران: کمیته‌ای برای شناخت و حل مشکلات تشکیل شود/ از روز اول کسی در مقابل دولت گارد نگیرد
🔺 خضریان: وزیر پیشنهادی خارجه حسن سابقه اجرایی در دستگاه دیپلماسی داشته باشد
🔺 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: شهدای سایت رادار سوباشی با ایثار و رشادت بی‌بدیل حماسه‌ای عاشورایی آفریدند
🔺 ارتش: هرگز اجازه سوءاستفاده به دشمنان قسم خورده ایران را نخواهیم داد
🔺 ویدیو/ واکنش کرملین به نقشه پنتاگون برای قطب شمال
🔺 رئیس جمهور منتخب: ما باید در قبال همه ایرانیان با انصاف و عدالت برخورد کنیم
popup