جدیدترین و آخرین اخبار اقتصادی| خبرخوان اقتصادی

Loading fehamnews خبر فهام
اقتصادی
🔺 سازمان ملی زمین و مسکن، زمین ۱.۲ میلیون واحد مسکونی را تامین کرد

🔺 سازمان ملی زمین و مسکن، زمین ۱.۲ میلیون واحد مسکونی را تامین کرد 4

🔹 معاون وزارت راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای تامین زمین یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی توسط سازمان ملی زمین و مسکن مطابق با برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

 1403/05/06 11:16
🔺 بازار رمز ارز/ صعود بیت‌کوین را رئیس‌جمهور آینده آمریکا تعیین خواهد کرد؟

🔺 بازار رمز ارز/ صعود بیت‌کوین را رئیس‌جمهور آینده آمریکا تعیین خواهد کرد؟ 4

🔹 نتایج گزارشی نشان می‌دهد ۷۳ درصد از رأی صاحبان رمزارز‌های دیجیتال تحت تاثیر موضع نامزد ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده قرار دارد.

 1403/05/06 10:57

🔺 پازل جدیدجهش قیمت در بازار موبایل/ذینفعان ارزدست به کار شدند 10

🔹 به نظر می رسد پمپاژ اخبار فیک توسط ذینفعان و دپوی ارز به دلیل وجود رفع تعهد 9 ماهه برای واردکنندگان، به دو عاملی تبدیل شده که با وجود تخصیص 1 میلیارد دلاری برای واردات تلفن همراه تنها معادل 688 میلیون دلار تلفن همراه در 4 ماهه ابتدایی سال وارد شود.

 1403/05/06 09:30
🔺 دلار و سکه چگونه از تحلیف پزشکیان استقبال می‌کنند؟

🔺 دلار و سکه چگونه از تحلیف پزشکیان استقبال می‌کنند؟ 5

🔹 قیمت دلار از شانس بازگشت به کانال ۵۷ هزار تومان برخوردار است هرچند بعضی‌ها این پیش‌بینی را خوشبینانه می‌دانند و اعتقاد دارند با توجه به تعطیلی‌های غیرمنتظره ناشی از گرمای هوا نباید رویش حساب باز کنیم

 1403/05/06 09:29

🔺 هدف‌گذاری تولید 40 هزار دستگاه شاهین پلاس تا پایان سال 6

🔹 معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای عرضه خودرو جدید شاهین پلاس سایپا به بازار، برحسب قانون، منتظر اعلام قیمت این خودرو از سوی سازمان حمایت هستیم.

 1403/05/06 08:36
🔺 بندرخشک آپرین اسلامشهر دروازه تجارت آسیا و اروپا

🔺 بندرخشک آپرین اسلامشهر دروازه تجارت آسیا و اروپا 5

🔹 بندر خشک آپرین اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران بعنوان کریدور ریلی چین ایران اروپا، منجر به ایجاد هاب لجستیکی در مجاورت پایتخت و بهبود پیشتیبانی از بازار بزرگ عرضه و تقاضای کالا شده است.

 1403/05/06 08:33

🔺 جزئیات تولید صنایع بورسی در بهار؛کاهش 4 درصدی تولید خودرو 5

🔹 روند مقدار تولید صنایع مهم بازار سرمایه نشان می‌دهد از میان 5 صنعت،«فرآورده‌های نفتی» با 16 درصد و پس از آن «کانه‌های فلزی» با 11 درصد رشد در صدر جدول میزان تولید صنایع در بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال قرار دارند.

 1403/05/06 08:24
🔺 دولت سیزدهم، ناکارآمدترین دولت در عرصه تولید و قیمت گذاری خودرو/ قیمت گذاری به کج راهه رفته است

🔺 دولت سیزدهم، ناکارآمدترین دولت در عرصه تولید و قیمت گذاری خودرو/ قیمت گذاری به کج راهه رفته است 10

🔹 قیمت‌گذاری خودرو در هیچ دولتی به اندازه دولت سیزدهم با بحران روبرو نبوده است. قیمت‌گذاری به دلایلی در دولت سیزدهم به کج‌راهه رفته است که یکی از آن دلایل بی‌برنامگی و تصمیمات خلق‌الساعه در امورات مربوط به خودرو است.

 1403/05/06 07:47
🔺 لوکس سواران در دولت سیزدهم چقدر مالیات پرداخت کردند؟

🔺 لوکس سواران در دولت سیزدهم چقدر مالیات پرداخت کردند؟ 13

🔹 دولت سیزدهم با تاکید بر مالیات ستانی عادلانه اقدام به شناسایی و دریافت مالیات از سوپرمیلیاردرها کرد که در همین راستا با اقدام نظام مالیاتی، ۵۰ درصد مالیات لوکس سواران وصول شد.

 1403/05/06 00:12
🔺 بازار طلا با حمایت اونس جهانی طلا صعودی می‌شود؟

🔺 بازار طلا با حمایت اونس جهانی طلا صعودی می‌شود؟ 18

🔹 قیمت طلا و سکه در هفته ابتدایی مرداد متاثر از رفت و برگشت‌های سنگین اونس جهانی طلا در سرگیجه کاهش و افزایش قیمت قرار داشت؛ به گونه‌ای که بازدهی این بازار نیز روند متوازنی نداشت. بازدهی طلا در هفته اخیر منفی و بازدهی سکه مثبت شد. اونس جهانی طلا در بسته بودن بازارهای داخلی رشد قیمت دارد و این موضوع می‌تواند در اولین روز هفته پیش رو ریتم بازار طلا در داخل را صعودی کند.

 1403/05/05 22:30
🔺 حباب سکه بیشتر شد

🔺 حباب سکه بیشتر شد 14

🔹 فعال بازار طلا با اعلام اینکه قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت بر خلاف بازار جهانی با افزایش همراه بود، گفت: حباب قیمتی سکه طرح جدید در این هفته با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

 1403/05/05 21:30
🔺 یک پیش بینی از بورس فردا / شرط مثبت شدن بورس چیست؟

🔺 یک پیش بینی از بورس فردا / شرط مثبت شدن بورس چیست؟ 19

🔹 بورس تهران در هفته‌ای که گذشت افت بیش از یک درصدی را تجربه کرد، با توجه به این افت معاملات روز شنبه سبزپوش می‌شود؟ بهمن فلاح، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس به این سوال پاسخ می‌دهد.

 1403/05/05 20:47

🔺 قیمت جدید شاهین / مدل ۱۴۰۰ چند؟ 27

🔹 در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۵۹ هزار کیلومتر امروز پنجم مرداد ماه ۵۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ همچنین در آگهی دیگری شاهین اتومات مدل ۱۴۰۳ صفر، ۷۴۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

 1403/05/05 20:19
🔺 هشدار به خریداران مسکن: استفاده از این اقلام در معاملات مسکن غیرقانونی است

🔺 هشدار به خریداران مسکن: استفاده از این اقلام در معاملات مسکن غیرقانونی است 15

🔹 دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گفت: استفاده از پول رایج کشور در هنگام عقد انواع قراردادها در بنگاه‌های معاملات املاک ضروری است و چنانچه سکه، طلا و امثال آن، ثمن معامله قرار گیرد غیرقانونی بوده و باید قبل از معامله تبدیل به ریال شود و ریال آن از طریق شبکه بانکی مبادله شود.

 1403/05/05 20:00
🔺 بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند

🔺 بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند 16

🔹 شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق در روزهای شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

 1403/05/05 19:39
🔺 توانیر: مشکل قطع برق مترو پرند به دلیل بروز اشکال فنی در شبکه برق داخلی مترو بود

🔺 توانیر: مشکل قطع برق مترو پرند به دلیل بروز اشکال فنی در شبکه برق داخلی مترو بود 13

🔹 شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) اعلام کرد: مشکل قطع برق پیش آمده در مترو پرند به دلیل بروز اشکال فنی در شبکه برق داخلی مترو بوده و هیچ‌گونه اختلالی در شبکه‌های برق‌رسانی به مترو وجود ندارد.

 1403/05/05 18:48
🔺 پیش بینی قیمت خودرو برای هفته آینده/ سقوط قیمت‌ها ادامه دارد؟

🔺 پیش بینی قیمت خودرو برای هفته آینده/ سقوط قیمت‌ها ادامه دارد؟ 12

🔹 قیمت خودرو امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ با توجه به تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو ثابت است و تغییری ندارد. به دنبال انتشار خبر آزادسازی واردات خودرو برای همه ایرانیان، قیمت‌ها در بازار کاهشی شد، اما آیا این افت قیمت ادامه خواهد داشت؟

 1403/05/05 18:00

🔺 انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران ادامه دارد 10

🔹 به‌دنبال استقبال مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) برای شرکت‌ پالایش نفت بندرعباس از سوی این بانک ادامه دارد.

 1403/05/05 17:28

🔺 احیای کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه پس از 13 سال توقف 17

🔹 به همّت متخصصان داخلی و پیگیری تاپیکو و حمایت شستا، کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه پس از 13 سال توقف با تولید اسیدسیتریک گرید دارویی و غذایی احیا و دانش فنی آن برای اولین بار در کشور بومی شد.

 1403/05/05 17:17
🔺 افزایش قیمت سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت/ حباب سکه ۶۰۰ هزار تومان بیشتر شد

🔺 افزایش قیمت سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت/ حباب سکه ۶۰۰ هزار تومان بیشتر شد 19

🔹 فعال بازار طلا با اعلام اینکه قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت بر خلاف بازار جهانی با افزایش همراه بود، گفت: حباب قیمتی سکه طرح جدید در این هفته با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

 1403/05/05 16:56
🔺 مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است

🔺 مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو صادر نشده است 12

🔹 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران‌خودرو درخواست خود مبنی بر افزایش قیمت محصولات را به وزارت صمت اعلام کرده‌ است، اما تا کنون مجوز افزایش قیمت صادر نشده است.

 1403/05/05 16:18
🔺 متقاضیان آزمون استخدامی بخوانند/ جزییات

🔺 متقاضیان آزمون استخدامی بخوانند/ جزییات 12

🔹 معاون استعدادیابی و جذب سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در ادامه فرآیندهای جذب و استخدام سالیانه، دوازدهمین آزمون کتبی استخدام فراگیر برای جذب ۶۰۳۴ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی، جمعه آینده، ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

 1403/05/05 15:57
🔺 محرابیان: گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند

🔺 محرابیان: گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند 9

🔹 وزیر نیرو با بیان اینکه گروه‌های واکنش سریع صنعت برق در آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: همچنان برخی اداره‌ها و سازمان‌ها برنامه‌های مدیریت مصرف برق را رعایت نمی‌کنند که ضرورت دارد در این خصوص شرکت‌های توزیع نهایت دقت و نظارت را داشته باشند.

 1403/05/05 15:54
🔺 زائران اربعین بخوانند/ قیمت بلیت اتوبوس اربعین مشخص شد

🔺 زائران اربعین بخوانند/ قیمت بلیت اتوبوس اربعین مشخص شد 9

🔹 در حالی قرار است پیش‌فروش بلیت اتوبوس در ایام اربعین از فردا ۶ مرداد آغاز شود که مدیرکل سازمان راهداری گفت: از میزان افزایش قیمت‌ها بی اطلاع هستم.

 1403/05/05 15:15
🔺 استفاده از طلا، سکه و ارز در معاملات مسکن غیرقانونی است

🔺 استفاده از طلا، سکه و ارز در معاملات مسکن غیرقانونی است 8

🔹 دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گفت: استفاده از پول رایج کشور در هنگام عقد انواع قراردادها در بنگاه‌های معاملات املاک ضروری است و چنانچه سکه، طلا و امثال آن، ثمن معامله قرار گیرد غیرقانونی بوده و باید قبل از معامله تبدیل به ریال شود و ریال آن از طریق شبکه بانکی مبادله شود.

 1403/05/05 14:42
🔺 اضافه شدن ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق

🔺 اضافه شدن ۶ واحد نیروگاهی به چرخه تولید/ درخواست از مردم برای صرفه‌جویی در مصرف برق 9

🔹 وزیر نیرو با بیان اینکه در هفته پیش رو قله‌های جدیدی در مصرف برق ایجاد می‌شود، از اضافه شدن ۶ واحد نیروگاهی بزرگ به چرخه تولید خبر داد و گفت: از عموم مشترکان درخواست می‌کنیم با صرفه‌جویی در مصرف برق فرزندان خود را در این صنعت برای تأمین برق پایدار و حداکثری برای بخش‌های مختلف یاری دهند.

 1403/05/05 14:35

🔺 چهره واقعی اسب زین شده اقتصاد/ دولت چهاردهم در کدام شرایط وارد پاستور می‌شود؟ 20

🔹 کارشناسان و اقتصاددانان از شرایط دوگانه‌ای سخن می‌گویند که دولت پزشکیان روبه‌رو است؛ این‌که دولت سیزدهم از اسب زین شدن اقتصاد می‌گوید که تحویل دولت پزشکیان داده می‌شود و در مقابل، واقعیت‌های اقتصادی است که نرخ تورم بالا، شرایط خاص و پیچیده بازار کار، بحران‌های صنعت خودرو و ناترازی‌ها در بخش‌های مختلف اقتصاد و به خصوص انرژی را نشان می‌دهد.

 1403/05/05 14:01

🔺 شرکت‌های بورسی به حذف قیمت‌گذاری دستوری ملزم می‌شوند 13

🔹 رئیس سازمان بورس با اشاره به پیگیری سازمان بورس برای حذف قیمت‌گذاری اعلام کرد: سازمان بورس، به دنبال آن است که طبق برنامه هفتم توسعه، شرکت‌ها دیگر مشمول قیمت‌گذاری دستوری نشوند، همچنین شرکت‌های بورسی هم به پیگیری و اجرای این قانون، ملزم می‌شوند.

 1403/05/05 13:32
🔺 انتخاب محل مصرف مالیات یک اقدام سازنده است/ در مسیر بازگشت اعتماد به نظام مالیاتی هستیم

🔺 انتخاب محل مصرف مالیات یک اقدام سازنده است/ در مسیر بازگشت اعتماد به نظام مالیاتی هستیم 17

🔹 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اهمیت سهیم شدن مردم در توسعه؛ تصریح کرد: سازمان مالیاتی کشور با معرفی و اجرای این امکان جدید، فرصتی ارزشمند را در اختیار مودیان مالیاتی قرار داده است که بتوانند خودشان تعیین کنند مالیات پرداختی‌شان به کدام پروژه‌های عمرانی اختصاص یابد.

 1403/05/05 13:20
🔺 مردم به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنند/ رکورد دمایی در پایتخت زده نمی‌شود

🔺 مردم به شایعات درباره اشعه فرابنفش توجه نکنند/ رکورد دمایی در پایتخت زده نمی‌شود 13

🔹 رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: گرچه طی دو روز آینده دمای تهران بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، چنین گرمایی در گذشته نیز سابقه داشته و مردم به شایعات در خصوص اشعه فرابنفش توجه نکنند.

 1403/05/05 13:05
سرخط خبر جدیدترین و آخرین اخبار اقتصادی| خبرخوان اقتصادی
عبارات داغ

تاریخچه خبر جدیدترین و آخرین اخبار اقتصادی| خبرخوان اقتصادی

تصاویر خبری جدیدترین و آخرین اخبار اقتصادی| خبرخوان اقتصادی
🔺 سازمان ملی زمین و مسکن، زمین ۱.۲ میلیون واحد مسکونی را تامین کرد
🔺 بازار رمز ارز/ صعود بیت‌کوین را رئیس‌جمهور آینده آمریکا تعیین خواهد کرد؟
🔺 دلار و سکه چگونه از تحلیف پزشکیان استقبال می‌کنند؟
🔺 بندرخشک آپرین اسلامشهر دروازه تجارت آسیا و اروپا
🔺 دولت سیزدهم، ناکارآمدترین دولت در عرصه تولید و قیمت گذاری خودرو/ قیمت گذاری به کج راهه رفته است
🔺 لوکس سواران در دولت سیزدهم چقدر مالیات پرداخت کردند؟
🔺 بازار طلا با حمایت اونس جهانی طلا صعودی می‌شود؟
🔺 حباب سکه بیشتر شد
🔺 یک پیش بینی از بورس فردا / شرط مثبت شدن بورس چیست؟
🔺 هشدار به خریداران مسکن: استفاده از این اقلام در معاملات مسکن غیرقانونی است
🔺 بانک‌ها شنبه و یکشنبه تا ساعت ۱۱ فعال هستند
🔺 توانیر: مشکل قطع برق مترو پرند به دلیل بروز اشکال فنی در شبکه برق داخلی مترو بود
popup