جدیدترین و آخرین اخبار اجتماعی| خبرخوان اجتماعی

Loading fehamnews خبر فهام
اجتماعی
🔺 انتقاد تند روزنامه اصولگرا از تجمع حجاب در ورزشگاه آزادی:این همایش‌ها هیچ کمکی به مساله حجاب نمی‌کند/مردم نیامدند ونمی شد صندلی های خالی را پنهان کرد

🔺 انتقاد تند روزنامه اصولگرا از تجمع حجاب در ورزشگاه آزادی:این همایش‌ها هیچ کمکی به مساله حجاب نمی‌کند/مردم نیامدند ونمی شد صندلی های خالی را پنهان کرد 11

🔹 روز پنجشنبه جمعیتی در حمایت از حجاب در ورزشگاه آزادی جمع شدند که البته تصاویر آن در میان اخبار و رویدادهای مهم کشور و جهان چندان مورد توجه قرار نگرفت.

 1403/05/06 07:39

🔺 تغییر الگوی باروری در ایران 9

🔹 رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: تغییر الگوهای باروری در تمام دنیا زمان‌بر است اما در ایران در مدت کوتاهی تغییر کرده و نرخ زایمان و ازدواج و طلاق در این روند دچار تحول شده است.

 1403/05/06 02:26
🔺 کاهش ساعات اداری شامل مراکز درمانی نمی‌شود

🔺 کاهش ساعات اداری شامل مراکز درمانی نمی‌شود 13

🔹 معاون درمان وزیر بهداشت با اعلام اینکه کاهش ساعات کار ادارات شامل مراکز درمانی نمی‌شود، بر آماده‌باش و تداوم ارائه خدمات مراکز درمانی جهت پذیرش بیماران تاکید کرد.

 1403/05/06 01:17
🔺 جزئیات نوسازی ۳۰۰۰ تاکسی فرسوده پایتخت/ اعلام تسهیلات خرید تاکسی برقی

🔺 جزئیات نوسازی ۳۰۰۰ تاکسی فرسوده پایتخت/ اعلام تسهیلات خرید تاکسی برقی 20

🔹 مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده و جایگزینی با خودروهای برقی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: رانندگان متقاضی باید مورد حمایت قرار گیرند و برای خرید تاکسی برقی به آنها کمک بلاعوض شود.

 1403/05/06 01:06
🔺 اطلاعیه پلیس در خصوص مصدومیت یک زن در شهرستان نور

🔺 اطلاعیه پلیس در خصوص مصدومیت یک زن در شهرستان نور 17

🔹 مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خصوص انتشار برخی اخبار درباره فردی به هویت معلوم که در اثر عدم توجه به دستور ایست پلیس در شهرستان نور متأسفانه مصدوم و جهت درمان به بیمارستان منتقل شده اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 1403/05/05 21:14

🔺 علت فرونشست زمین در میدان ونک چه بود؟ 9

🔹 مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نفوذ آب و فرسایش تونلی را دلیل رخداد پدیده فرونشست امروز میدان ونک دانست و گفت: در تهران علاوه بر وجود خطوط انتقال آب و نفت و گاز فرسوده با عمر ۶۰ سال،به طور متوسط هر ۵۰۰ متر یک خط قنات از شمال به جنوب تهران داریم که به دلیل گودبرداری و ساختمان سازی مسدود و رها شده اند.

 1403/05/05 20:25
🔺 تشریح علل رخداد پدیده فرونشست زمین در میدان ونک/هر ۵۰۰ متر یک خط قنات رها شده در تهران

🔺 تشریح علل رخداد پدیده فرونشست زمین در میدان ونک/هر ۵۰۰ متر یک خط قنات رها شده در تهران 20

🔹 مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نفوذ آب و فرسایش تونلی را دلیل رخداد پدیده فرونشست امروز میدان ونک دانست و گفت: در تهران علاوه بر وجود خطوط انتقال آب و نفت و گاز فرسوده با عمر ۶۰ سال،به طور متوسط هر ۵۰۰ متر یک خط قنات از شمال به جنوب تهران داریم که به دلیل گودبرداری و ساختمان سازی مسدود و رها شده اند.

 1403/05/05 17:42
🔺 علت فرونشست زمین در میدان ونک

🔺 علت فرونشست زمین در میدان ونک 10

🔹 رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره حادثه خیابان ولیعصر در پی ترکیدگی لوله در خیابان برزیل گفت: ترکیدگی لوله آب در خیابان برزیل باعث آب شستگی در خیابان ولیعصر محدوده توانیر و شکست آسفالت و ریزش در محدوده جنوب به شمال خیابان ولیعصر قبل از تقاطع پل شهید همت شده است.

 1403/05/05 17:20
🔺 تغییر مسیر خط ۷ اتوبوس‌های تندرو تهران

🔺 تغییر مسیر خط ۷ اتوبوس‌های تندرو تهران 13

🔹 بنابر اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با توجه به انسداد مسیر خط ۷ تندرو در خیابان ولیعصر (عج) در مقطع ایستگاه همت مسیر این خط تا پایان فعالیت عمرانی و رفع مشکل، تغییر می‌کند.

 1403/05/05 16:02
🔺 حادثه قطار مسافری در ایستگاه تهران

🔺 حادثه قطار مسافری در ایستگاه تهران 9

🔹 سرپرست روابط عمومی راه‌آهن ضمن تکذیب حادثه برخورد قطار با سکو در میدان راه‌آهن تهران، گفت: مهمانداران قطار دستورالعمل نحوه ایستادن قطار را رعایت نکردند که موجب زمین خوردن آن‌ها شده بود.

 1403/05/05 15:34
🔺 گرما وهشدار برای تابش پرتوهای فرابنفش؛ مردم این روزها چه‌طور از خود مراقبت کنند؟

🔺 گرما وهشدار برای تابش پرتوهای فرابنفش؛ مردم این روزها چه‌طور از خود مراقبت کنند؟ 6

🔹 مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت در واکنش به اخباری مبنی بر افزایش شدت تابش پرتوهای فرابنفش خورشید طی روزهای پیش رو، ضمن ارایه توصیه‌هایی جهت حفاظت مقابل این تابش‌ها، گفت: تابش پرتوهای فرابنفش، پدیده‌ای طبیعی است و در چنین شرایطی باید آموزش‌های لازم درباره چگونگی حفاظت مقابل پرتوهای فرانبفش در اختیار مردم قرار گیرد.

 1403/05/05 13:00
🔺 ترافیک سنگین در محور چالوس و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه

🔺 ترافیک سنگین در محور چالوس و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه 9

🔹 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از ترافیک سنگین در محور چالوس و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه خبر داد.

 1403/05/05 12:24
🔺 درباره ویروس «نیپا» چه می‌دانیم؟

🔺 درباره ویروس «نیپا» چه می‌دانیم؟ 8

🔹 رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره ویروس «نیپا» (Nipah) که گفته می شود اخیرا مقامات بهداشتی هند را در حالت آماده باش قرار داده، توضیح داد.

 1403/05/05 11:08
🔺 تولید محصولات دافع پشه آئدس در کشور با تیراژ بالا

🔺 تولید محصولات دافع پشه آئدس در کشور با تیراژ بالا 13

🔹 معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو گفت: دو مورد از ۴ محصول معرفی شده دافع حشرات برای پشه آئدس توسط سازمان بهداشت جهانی، در کشور تولید می شود و در داروخانه ها موجود است.

 1403/05/05 08:43
🔺 ۱۰ تا ۱۶؛ ساعات اوج تابش‌های فرابنفش / توصیه‌های وزارت بهداشت جهت حفاظت از پرتوگیری

🔺 ۱۰ تا ۱۶؛ ساعات اوج تابش‌های فرابنفش / توصیه‌های وزارت بهداشت جهت حفاظت از پرتوگیری 22

🔹 مدیر برنامه بهداشت پرتوهای وزارت بهداشت در واکنش به اخباری مبنی بر افزایش شدت تابش پرتوهای فرابنفش خورشید طی روزهای پیش رو، ضمن ارایه توصیه‌هایی جهت حفاظت مقابل این تابش‌ها، گفت: تابش پرتوهای فرابنفش، پدیده‌ای طبیعی است و در چنین شرایطی باید آموزش‌های لازم درباره چگونگی حفاظت مقابل پرتوهای فرانبفش در اختیار مردم قرار گیرد.

 1403/05/05 05:32
🔺 ۱۰ هکتار مزرعه کشاورزان اصفهانی در آتش سوخت

🔺 ۱۰ هکتار مزرعه کشاورزان اصفهانی در آتش سوخت 20

🔹 مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بعدازظهر روز پنجشنبه (۴ مردادماه ۱۴۰۳)، پس از ۳ ساعت عملیات در مزارع گندم روستای چهارراه و سادات‌آباد در سمیرم اصفهان که آتش گرفته بود، سرانجام به اطفای حریق موفق شدیم، اما متاسفانه ۱۰ هکتار مزرعه از بین رفت.

 1403/05/05 02:23
🔺 بارگیری اتوبوس و تاکسی‌های برقی چینی به سمت ایران/ورود اولین رام قطارهای فیروزه‌ای مترو در بهمن ماه

🔺 بارگیری اتوبوس و تاکسی‌های برقی چینی به سمت ایران/ورود اولین رام قطارهای فیروزه‌ای مترو در بهمن ماه 23

🔹 معاون حمل و نقل شهرداری تهران از بارگیری اتوبوس و تاکسی‌های برقی از محل قرارداد چین به سمت بندرعباس خبر داد.

 1403/05/05 00:05
🔺 درگیری و قتل ۲ نفر بخاطر انتشار عکس یک دختر  در استان فارس

🔺 درگیری و قتل ۲ نفر بخاطر انتشار عکس یک دختر در استان فارس 15

🔹 فرمانده انتظامی مرودشت استان فارس اعلام کرد: انتشار عکس خصوصی در فضای مجازی به درگیری طایفه‌ای و قتل ۲ نفر در مرودشت منجر شد و قاتلی که ۲ مرد ۳۴ و ۳۶ ساله را با سلاح گرم به قتل رسانده بود دستگیر شد.

 1403/05/04 20:25
🔺 کشف میلیون‌ها قلم انواع قرص و داروی غیرمجاز

🔺 کشف میلیون‌ها قلم انواع قرص و داروی غیرمجاز 24

🔹 مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، از دستگیری یک توزیع‌کننده انواع دارو‌های قاچاق و غیرمجاز و کشف ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار قلم دارو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

 1403/05/04 19:46

🔺 اعلام نرخ جدید جریمه روزانه خودروهای فاقد معاینه فنی 15

🔹 مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به نرخ جدید جریمه ۱۰۰ هزار تومانی عدم معاینه فنی خودروها، گفت: پلیس موظف است برای خودروهای فاقد معاینه فنی مشمول در ازای هر روز تردد بدون گواهی مذکور نسبت به صدور قبض جریمه مطابق با قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اقدام کند.

 1403/05/04 17:27

🔺 گرما در استان تهران/مدیریت بحران هشدار داد 15

🔹 مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر تداوم گرما و افزایش نسبی دما در این استان، در خصوص گرمازدگی افراد به ویژه سالمندان و اطفال طی روز‌های شنبه و یکشنبه هشدار داد.

 1403/05/04 17:25

🔺 افتتاح کارخانه تولید لامپ جهت اشتغال‌زایی زندانیان در شهرکرد 15

🔹 با حضور رئیس سازمان زندان‌ها، کارخانه تولید لامپ‌های کم‌مصرف در شهرکرد به بهره‌برداری رسید. این کارخانه که در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی مستقر شده است، فرصت اشتغال را برای زندانیان فراهم می‌آورد.

 1403/05/04 17:16

🔺 تولید دو فرآورده مقابله با پشه آئدس در کشور 8

🔹 رئیس سازمان غذا و دارو گفت: دو مورد از ۴ محصول معرفی شده دافع حشرات برای پشه آئدس توسط سازمان بهداشت جهانی، در کشور تولید می‌شود و در داروخانه‌ها موجود است.

 1403/05/04 14:59
🔺 چمران: رکود اقتصادی منجر به کاهش درآمد شهرداری‌ها می‌شود

🔺 چمران: رکود اقتصادی منجر به کاهش درآمد شهرداری‌ها می‌شود 24

🔹 رئیس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها گفت: رکود اقتصادی موجب کاهش در ساخت و سازها و در نتیجه کاهش درآمد شهرداری‌ها می‌شود.

 1403/05/04 12:10
🔺 افزودن ۱۵۰۰ خودروی امدادی به ناوگان حمل و نقل جمعیت هلال‌ احمر کشور

🔺 افزودن ۱۵۰۰ خودروی امدادی به ناوگان حمل و نقل جمعیت هلال‌ احمر کشور 21

🔹 رئیس جمعیت هلال‌ احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در دی‌ماه امسال ۱۵۰۰ دستگاه خودروی امدادی به ناوگان حمل و نقل جمعیت هلال احمر اضافه شود.

 1403/05/04 11:28
🔺 بارش باران در جاده‌های ۳ استان کشور/ ترافیک جاده چالوس نیمه سنگین است

🔺 بارش باران در جاده‌های ۳ استان کشور/ ترافیک جاده چالوس نیمه سنگین است 21

🔹 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از بارش باران در جاده‌های سه استان کشور و ترافیک در برخی محور‌های شمالی کشور خبر داد.

 1403/05/04 09:37
🔺 تمهیدات ترافیکی پلیس برای اجتماع حجاب و عفاف در ورزشگاه آزادی

🔺 تمهیدات ترافیکی پلیس برای اجتماع حجاب و عفاف در ورزشگاه آزادی 19

🔹 معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برگزاری " اجتماع حجاب و عفاف " ۱۴۰۳ در پایتخت در استادیوم آزادی را تشریح کرد.

 1403/05/04 07:48
🔺 روایتگری پیشرفت‌ ایران توسط آموزش و پرورش و لبیک به مطالبه رهبری

🔺 روایتگری پیشرفت‌ ایران توسط آموزش و پرورش و لبیک به مطالبه رهبری 23

🔹 مشاور وزیر و رئیس ستاد روایت پیشرفت وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون که پنج سال از چهل سال دوم پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد جا دارد که در بیان پیشرفت‌ها خیلی جدی‌ وارد مرحله اقدام شویم تا ایران سربلند همواره درجهان بدرخشد و برای‌ این منظور لازم است با ایجاد امید و انگیزه و روشنگری در نوجوانان و جوانان آنان را در حد انتظار رهبری آگاه و آماده عرصه خدمت در مسیر تقویت نظام مقدس جمهور اسلامی کنیم.

 1403/05/04 07:39
🔺 اعلام نرخ جدید جریمه روزانه خودروهای فاقد معاینه فنی

🔺 اعلام نرخ جدید جریمه روزانه خودروهای فاقد معاینه فنی 23

🔹 مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به نرخ جدید جریمه ۱۰۰ هزار تومانی عدم معاینه فنی خودروها، گفت: پلیس موظف است برای خودروهای فاقد معاینه فنی مشمول در ازای هر روز تردد بدون گواهی مذکور نسبت به صدور قبض جریمه مطابق با قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اقدام کند.

 1403/05/04 00:22
🔺 آتش سوزی انبار کالا در تهران/۲ آتش نشان مصدوم شدند

🔺 آتش سوزی انبار کالا در تهران/۲ آتش نشان مصدوم شدند 21

🔹 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی انبار لوازم آشپزخانه خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ آتش نشان بخاطر دودگرفتگی، مصدوم شدند.

 1403/05/03 22:50
سرخط خبر جدیدترین و آخرین اخبار اجتماعی| خبرخوان اجتماعی

تاریخچه خبر جدیدترین و آخرین اخبار اجتماعی| خبرخوان اجتماعی

تصاویر خبری جدیدترین و آخرین اخبار اجتماعی| خبرخوان اجتماعی
🔺 انتقاد تند روزنامه اصولگرا از تجمع حجاب در ورزشگاه آزادی:این همایش‌ها هیچ کمکی به مساله حجاب نمی‌کند/مردم نیامدند ونمی شد صندلی های خالی را پنهان کرد
🔺 کاهش ساعات اداری شامل مراکز درمانی نمی‌شود
🔺 جزئیات نوسازی ۳۰۰۰ تاکسی فرسوده پایتخت/ اعلام تسهیلات خرید تاکسی برقی
🔺 اطلاعیه پلیس در خصوص مصدومیت یک زن در شهرستان نور
🔺 تشریح علل رخداد پدیده فرونشست زمین در میدان ونک/هر ۵۰۰ متر یک خط قنات رها شده در تهران
🔺 علت فرونشست زمین در میدان ونک
🔺 تغییر مسیر خط ۷ اتوبوس‌های تندرو تهران
🔺 حادثه قطار مسافری در ایستگاه تهران
🔺 گرما وهشدار برای تابش پرتوهای فرابنفش؛ مردم این روزها چه‌طور از خود مراقبت کنند؟
🔺 ترافیک سنگین در محور چالوس و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه
🔺 درباره ویروس «نیپا» چه می‌دانیم؟
🔺 تولید محصولات دافع پشه آئدس در کشور با تیراژ بالا
popup